Pri nakupu kuhinje se soočimo z neštetimi opcijami, ki zagotavljajo, da se idealna rešitev skriva nekje v množici razpoložljivih možnosti. Žal pa to pomeni, da bo treba po ponudbi dobro pobrskati, še posebej, če želimo najti kakovostno kuhinjo po ugodni ceni. V dobrodošlo pomoč nam bo pri iskanju gotovo tudi svetovni splet, ki je dandanes pač osrednji medij za iskanje takšne ponudbe. Internet ima en velik plus – na spletu hitro ugotovimo, kje poteka za kuhinje akcija in kateri prodajalci imajo posebej ugodne cene.
Prva prednost nakupa kuhinje preko spleta je že v tem, da nam internet ponuja bistveno širšo ponudbo kot katalogi ali razstavni saloni. Resda so katalogi pogosto zelo debeli, razstavišča pa nadvse obširna, a internet ponuja neomejene virtualne prodajne police. To ne pomeni le, da je širša ponudba kuhinj, temveč tudi, da je moč najti ugodnejše cene, morda celo za iste izdelke. Priljubljena praksa kupcev kuhinj je prav takšna, da si ponudbo najprej ogledajo v razstavnih salonih in že tam poiščejo kakšno kuhinjo, ki jim je zelo všeč, nato pa na spletu pobrskajo za informacijo, ali morda velja za takšne kuhinje akcija pri kakšnem drugem prodajalcu oziroma če je kje na voljo ista kuhinja po ugodnejši ceni.
Spletne trgovine pogosto ponujajo še druge ugodnosti, pri čemer pa se ne razlikujejo toliko v primerjavi z drugimi prodajalci. Tudi preko spleta lahko na primer pridemo do brezplačne montaže, včasih pa je vključena tudi montaža. Ne pozabimo na možnosti plačevanja – ker kuhinje pogosto predstavljajo znaten finančni zalogaj, pridejo prav različne opcije. Tudi nekatere spletne trgovine ponujajo obročno odplačevanje in druge ugodnosti na tem področju.
S široko ponudbo pa splet skriva tudi nekaj nevarnosti za kupce. Treba bo namreč izbrati zaupanja vrednega spletnega prodajalca, ne pa kar prvega, pri katerem velja za kuhinje akcija. Še posebej, če ponudbe izgledajo preveč ugodne, da bi bile resnične. Tudi na spletu velja posebno pozornost nameniti pomembnim odlikam posamezne kuhinje, ne le ceni. Izbiramo lahko tudi med znamkami in drugimi lastnostmi, ki odločajo o končnem zadovoljstvu. Dober premislek je nujen, ne pustimo se zapeljati kar vsakomur, ki ima za kuhinje akcijo.