Menu

Konverzija

0 Comments


Lastniki spletnih strani in podjetniki zagotovo poznate termin konverzija. Tista večina, ki z njim niste seznanjeni, boste v tem prispevku izvedeli nekaj novega. Na spletni strani konverzija-nakupov.si si poglejte s čim se tako imenovano podjetje ukvarja. Njihovo delo je optimizacija konverzijskih stopenj, kar pomeni povečanje števila nakupov, izdelkov in prodaje na spletni strani. Ta optimizacija spletne strani skrbi za izboljšanje prepoznavnosti in povečanje profita vas ali vaših strank. Mogoče ni čisto jasno, kaj naj bi konverzija počela, zato vas bomo razsvetlili s sledečim primerom. Če vašo spletno stran na primer obišče vsak dan okoli 100 obiskovalcev in od teh jih opravita samo dva nakup, pomeni da je konverzija spletne trgovine 2 %. Sedaj je naloga tega spletnega podjetja, da vašo konverzijo izboljša na recimo štiri nakupe, kar bi se prevedlo v 4 % konverzijo. S tem boste imeli več nakupov in posledično tudi prihodkov. Sama optimizacija se lahko opravi preko programa Google Analytic Ecommerce Conversion Rate, ki je eno boljši orodij za sistematično analiziranje katerekoli spletne strani.

Konverzija

Orodje pripomore, da se bo konverzija izboljšala, saj pridobljene rezultate analizira in pripravi rešitve. Zasleduje obnašanje obiskovalcev, kaj počnejo, koliko časa so na strani, kje so manjši obiski oziroma zakaj so se odločili zapustiti spletno trgovino. Dragoceni zbrani podatki pomagajo odpraviti težavo z rešitvami, ki so lahko spremembe vsebine, videza ali funkcij. Stran preprosto mora biti zanimiva za uporabnika. Konverzija pa poskrbi, da bo tako. Podjetje bo pregledalo konkurenco in vam na podlagi tega pomagalo sprejeti ukrepe, ki bodo izboljšali rast in poslovanje vašega podjetja, pri tem pa ohraniti stroške na čim manjši ravni. Konverzija je v resnici nekakšen postopek, ki teče sledeče: najprej se preveri trenutno stanje prodaje na spletni strani, nadalje se meri stopnja konverzije, pri tem se uporablja video snemalnik, ki beleži aktivnosti uporabnikov in na koncu se še preveri, kje so močne točke spletne trgovine. Na spletno stran se doda razne programe, ki ugodno delujejo na uporabnika in posledično se lahko zviša konverzija strani.

Oznake: