Menu

Cenika Google za oglaševanje za podjetja nima nič prilagojenega

0 Comments


Razmišljate, kako bi povečali prepoznavnost vaše spletne strani, saj želite tudi kaj zaslužiti, vendar pa v prvi vrsti potrebujete obisk? Vsekakor je v tem primeru treba obisk povečati čim hitreje, kar pa je možno na spletu narediti le z AdWordsom. Kljub temu, da to ve kar nekaj ljudi v podjetjih, pa se veliko podjetij nekako boji, kakšen je za Google oglaševanje cenik za podjetja, saj imajo po vsej verjetnosti predstavo o tem, da je za Google oglaševanje cenik za podjetja zelo visok.

Google oglaševanje cenik

Res sicer je, da je možno za eno in isto besedo plačati zelo veliko ali pa tudi bistveno manj, razlika pa je lahko za Google oglaševanje cenik tudi za kakšen evro ali pa še več. Povsem znano je, in to tudi na uradni strani Googla, da se lahko dobi popust v višini 50 % ali pa se plača kar 400 % višja cena in to na posamezen klik, kar je na maso klikov zelo veliko. Res pa je, da na to, kakšen bo imel Google oglaševanje cenik, največ lahko vpliva prav tisti, ki vodi AdWords kampanjo. Nikakor ni dobro, da se Google oglaševanje cenik oz. cena na klik kar prepusti naključju ali pa da se kar upošteva cena na klik, ki jo določa Google, saj se jo da praviloma v čisto vseh primerih znižati. Morda se sicer zdi, da tistih nekaj centov razlike v ceni na posamezen klik ne vpliva kaj dosti in da se ne splača ukvarjati s tem, vendar pa se vsekakor zavedajte, da se na masi klikov to še kako zelo dobro pozna. Masa klikov pa v tem primeru pomeni nekaj deset tisoč klikov, kar pa je lahko zelo hitro ali pa tudi v le nekaj mesecih, saj je vse tudi odvisno od tega, koliko je konkurence. Zato je strah ljudi v naprej, da bo za Google oglaševanje cenik zelo visok, pravzaprav popolnoma neutemeljen, saj je v največji meri za Google oglaševanje cenik odvisen ravno od tega, kako je kampanja osnovana in tudi kako so oglasi pripravljeni ter tudi od tega, kolikšna cena se ponudi Googlu na posamezen klik. Faktorjev je torej res veliko in če želite, da ne bo strošek za AdWords zelo visok, potem je vsekakor najboljše, da se upravljanje kampanje prepusti kar strokovnjakov, ki jih je tudi pri nas že kar nekaj.

Oznake: